Ընտանեկան նախագծերը Հյուսիսում

 

90242740_1161098750904098_4851312285504765952_n

 

Համաշխարհային աղետ դարձած կորոնավիրուսի համաճարակի զոհը չդառնալու համար, երբ հանրապետության դպրոցները անցան արձակուրդային ռեժիմի, «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրն ընտրեց հեռավար-առցանց ուսուցումը։ Ի՞նչը պիտի խոչընդոտեր, երբ կրթահամալիրում ուսուցումը շարունակ մեդիագործիքների կիրառությամբ է, իսկ մեդիան տարածություն չի ճանաչում։ Կան դասավանդողների բլոգները, օրացուցային, աշխատանքային նախագծերը, կա մեդիագրադարանը։ Կորուստ, որպես այդպիսին, միայն բնական միջավայրն էր, մարդկային ջերմությունը, և իհարկե, գարունը․․․ կրթահամալիրում, Հյուսիսում, Գեղարվեստում։

Հաջողեցինք առցանց ուսուցման առաջին շաբաթը ծնողների ակտիվ ներառմամբ՝ նախակրթարանից դպրոց։ Որպես նկատառում՝ կառանձնացնեմ ծնողների ակտիվ մասնակցությունն ու ոգևորությունը, իսկ դրա հետևում, իհարկե, դասավանդողների հետաքրքիր նախագծերն էին։ Նախագծերը դրված էին շաբաթվա համար. նախագծի ղեկավարը սահմանափակումներ չէր դրել, որպեսզի սանը ազատ ու ավելի սիրով մոտենա առաջադրանքին։

Ակտիվություն ստացավ Հիգիենայի ստուգատեսը, ստեղծվեցին տեսանյութերի շարքեր, ընտանեկան թատրոններ, ազգային խաղիկներ, տեխնոլոգիական նախագծեր։ Եղան դեպքեր, որ անգամ սովորողները տեսանյութերում ոչ միայն ներգրավեցին ընտանիքի անդամներին, այլև հարևաններին, ընկերներին, բարեկամներին։

Ավելին՝ Դպիր հանդեսում։

Ընտանեկան նախագծեր՝

Նախակրթարան․ 2-4 տարեկաններ

Ի՞նչպես են սաները պայքարում հիվանդությունների դեմ

Ծնողի օրագիր

5-6 տարեկաններ

 

1-3-րդ դասարաններ

Հեռավար ուսուցում. ծնողական արձագանք

Ընտանեկան նախագծերը․ Մատի 30-ից ապրիլի 3-ը

Զատկական, ընտանեկան

 

Նախագծային փաթեթներ

Ընտանեկան-թատերական նախագծեր — շարք 1

Իմ ընտանիքի կանայք

Իմ օրագիրը

Գարունն իմ բակում

 

 

Աշխատողների հաշվետվությունները

2-4 տարեկանների խմբեր՝

5-6 տարեկանների զարգացման խումբ՝

1-3-րդ դասարաններ՝

4-5-րդ դասարաններ՝

Երկարացված օրվա կազմակերպիչներ՝

 

Թողնել մեկնաբանություն

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.