Պատուհան թատրոն․Հյուսիսային դպրոց

Վայրը՝ ArtաՍահման արվեստանոց

Գրական նյութ՝ Ենգիաբարյան նովելներ

Լեզու՝ հայերեն, ռուսերեն

Ժանրը՝ Միմ, Ձեռքեր թատրոն

Մասնակիցներ՝ 4-5-րդ դասարանցիներ

Ղեկավարներ՝ Տաթև Աթոյան, Աննա Ֆրանգյան, Ալիզա Պոզնիսովսկայա

Տեխնոլոգիայի, դեկորների, հանդերձանքի պատասխանատու՝ Տաթև Աթոյան, Ալիսա Պոզնիսովսկայա

Նպատակը՝

Թատրոնը սինթեզում է տարբեր գործունեության ձևեր և հրաշալի գործիք է ուսումնական գործընթացը կազմակերպելու համար։ Ունենանալով տարատեսակ փորձեր, որտեղ թատրոնը դառնում է ուսումնական գործիք կարող ենք արձանագրել նրա հեքիաթային ազդեցությունը։

• Երևակայության զարգացում
• Թատրոնի  մշակույթի ձևավորում, հանդիսատեսի դաստիարակում
• Բարդույթներից ազատագրում
• Գեղեցիկ խոսքի մշակում, արտասանության հղկում
• Գեղարվեստական մտածողության ձևավորում և զարգացում
• Ընթերցասիրության խրախուսում

Թատրոնի միջոցով ավելի արդյունավետ են լուծվում ընդհանուր կրթական խնդիրները: Աշխատանքը նպաստում է սովորողի բառապաշարի հարստացմանը, մտածողության ձևավորմանը, ստեղծագործական երևակայության, ինքնուրույն և խմբով աշխատելու, ինքնակազմակերպման հմտությունների զարգացմանը,  հնարավորություն է տալիս գնահատելու և յուրացնելու ազգային, մշակութային արժեքները: Թատրոնի միջոցով բավարարվում է սովորողի ինքնահաստատման-ինքնադրսևորման պահանջը, զարգանում է գեղարվեստական ճաշակը, շփվում է արվեստի այլ ձևերի հետ (նկարչություն, ձեռարվեստ, երաժշտություն և այլն), ծանոթանում գրական-թատերական ժանրերին, բարձրանում է ընդհանուր կրթական մակարդակը:

Երևակայություն  և ուշադրություն


• Երևակայական մարմին
• Կերպարային մտածողություն
• Մթնոլորտն ու խաղը
• Մթնոլորտ՝ դերասանի և հանդիսականի համար
• Պլաստիկա
• Այլընտրանքի ազատություն
• Իմպրովիզացիա
• Ժեստ
• Հոգեբանական ժեստ
• Թատերական ժանրերի ուսումնասիրություն և կիրառում (Տիկնիկային, խամաճիկների, մատների, թղթի, երաժշտական, գրական, դրամատիկական, աբսուրդի…)
• Թատերախաղով մասնակցություն ճամբարներին, ուսումնական ստուգատեսներին, մեդիաօլիմպիադաներին, ծեսերին և տոներին
• Սեփական փորձի կիրառում՝ ռեպերտուարի ստեղծում, ներկայացումներ

Բեմական խոսք


• Բառերի հստակ արտասանություն
• Խոսքի դինամիկա
• Ձայնելևէջներ.  ձայնի բարձրացում ու ցածրացում
• Կետադրությունը խոսքում
• Խոսքի տակտերը
• Տրամաբանական դադար
• Հոգեբանական դադար

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.