Կրթահամալիրի Գեղարվեստ

Ուսումնական պլաններ՝

«Կերպարվեստ և տեխնոլոգիա» դասընթացը ներառում է «Նկարչություն», «Խեցեգործություն», «Աշխատանքային հմտություններ»: Իրականացվում են բացօթյա պլեներներ:

Սովորողն իր ընտրությամբ շաբաթական 2 ժամ մասնակցում է «Երաժշտական գործունեություն», «Կերպարվեստ», «Մարմնամարզություն», «Մաթեմատիկա բանավոր» դասընթացներից մեկին:

Սովորողի ստեղծած այլ տեսակի արդյունքները սահմանված կարգով ներկայացվում են ցուցադրություններում, ցուցահանդեսներում, ստուգատեսներում, ստեղծագործական հավաքներում:

«Տեխնոլոգիա» դասընթացը կազմակերպվում է բույսերի և կենդանիների խնամքի, դիզայնի, խեցեգործական, առողջության պահպանության, խոհանոցային, ծեսերի, տոների, ցուցադրությունների, տոնավաճառների մասնակցության ուսումնական նախագծերի ձևով:

Սովորողն իր ընտրությամբ շաբաթական 4 ժամ իրականացնում է մաթեմատիկոսի, հայրենագետի, մարզիկի, բուսաբան-կենդանաբանի, պարտիզպանի, այգեգործի, դիզայների, քանդակագործի,ոսկեգործ-մետաղագործի, թատերական գործունեություն, բնագիտական-տեխնիկական ստեղծագործություն, կինո-ֆոտոգործ, երաժշտություն (սոլֆեջիո, երաժշտական կոմպոզիցիա), թարգմանական-լրագրական գործունեություն:

«Տեխնոլոգիա» առարկան կազմված է «Տնային տնտեսվարություն», «Միջավայրի խնամք և բարեկարգում», «Պարտեզի խնամք», «Դիզայն», «Առողջագիտություն, առաջին բուժօգնություն», «Մեդիատեխնոլոգիաներ», «Դիզայն-խեցեգործություն», «Բույսերի խնամք», «Կենդանիների խնամք», «Խաղողագործություն-գինեգործություն» դասընթացներից, կազմակերպվում է ծեսերի, տոների, ցուցադրությունների, տոնավաճառների, սպասարկման (հերթապահության) ուսումնական նախագծերի ձևով: Ուսումնական պարապմունքի ժամանակ դասարանը բաժանվում է երկու խմբի։

Սովորողն իր ընտրությամբ շաբաթական 4 ժամ իրականացնում է առարկայական նախագծեր` քերականության, մաթեմատիկական, բնագիտական (ֆիզիկոսի, քիմիկոսի, կենսաբանի, աստղագետի), ինժեներական-տեխնիկական, կինո-ֆոտոյի, օտար լեզվի (գերմաներեն, վրացերեն, պարսկերեն, թուրքերեն, ֆրանսերեն, անգլերեն, ռուսերեն, հունարեն, իսպաներեն, իտալերեն)-թարգմանչության, կենդանիների և բույսերի խնամքի, վայրի բույսերի հավաքման-մշակման, խաղողի և գինու դպրոցի (գինեգործության), մեդիատեխոլոգիական, կերպարվեստի-դիզայնի-մոդելավորման-քանդակի, ոսկերչի, պատմաբան-հնագետ-ազգագրագետի, երգչախմբային, մարզական, արհեստավորի (այդ թվում՝ նաև բրուտի, պարտիզպանի, այգեգործի, խոհարարության, կարուձևի, գորգագործության-ասեղնագործության) գործունեություն։ Սովորողը կարող է ընտրել նաև կրթահամալիրի պատանեկան ակումբներից մեկը, ձևավորել նոր ակումբ։

«Տեխնոլոգիա» առարկան կազմված է «Տնային տնտեսվարություն», «Միջավայրի խնամք և բարեկարգում», «Պարտեզի խնամք», «Դիզայն», «Առողջագիտություն, առաջին բուժօգնություն», «Մեդիատեխնոլոգիաներ», «Դիզայն-խեցեգործություն», «Բույսերի խնամք», «Կենդանիների խնամք», «Խաղողագործություն-գինեգործություն» դասընթացներից, կազմակերպվում է ծեսերի, տոների, ցուցադրությունների, տոնավաճառների, սպասարկման (հերթապահության) ուսումնական նախագծերի ձևով: Ուսումնական պարապմունքի ժամանակ դասարանը բաժանվում է երկու խմբի։

Սովորողն իր ընտրությամբ շաբաթական 4 ժամ իրականացնում է առարկայական նախագծեր` քերականության, մաթեմատիկական, բնագիտական (ֆիզիկոսի, քիմիկոսի, կենսաբանի, աստղագետի), ինժեներական-տեխնիկական, կինո-ֆոտոյի, մեդիալրագրության, օտար լեզվի (գերմաներեն, վրացերեն, պարսկերեն, թուրքերեն, ֆրանսերեն, անգլերեն, ռուսերեն, հունարեն, իսպաներեն)-թարգմանչության, կենդանիների և բույսերի խնամքի, վայրի բույսերի հավաքման-մշակման, կերպարվեստի-դիզայնի-մոդելավորման-քանդակի, ոսկերչի, պատմաբան-հնագետ-ազգագրագետի, երգչախմբային, մարզական, արհեստավորի (այդ թվում՝ նաև բրուտի, պարտիզպանի, այգեգործի, խոհարարության, կարուձևի, գորգագործության-ասեղնագործության) , խաղողի և գինու դպրոցի (գինեգործության), մեդիատեխոլոգիական գործունեություն։ Սովորողը կարող է ընտրել նաև կրթահամալիրի պատանեկան ակումբներից մեկը, ձևավորել նոր ակումբ։

Սովորողի ընտրությամբ և լրացուցիչ կրթության դասընթացները, ակումբները կազմակերպվում են կրթահամալիրի ուսումնական կենտրոններում, լաբորատորիաներում, արվեստանոցներում, արհեստանոցներում։ Սովորողն ընտրում է առաջարկվող ցանկից՝ անգլերեն, գերմաներեն, թուրքերեն, իսպաներեն, ռուսերեն, վրացերեն, ֆրանսերեն, պարսկերեն, հայոց լեզվի քերականություն, աշխարհագրություն, կենսաբանություն, ընդհանուր պատմություն, հայոց պատմություն, քիմիա, ֆիզիկա, գծանկար, գունանկար, կոմպոզիցիա, գծագրություն-նախագծում, քանդակ, դերասանի վարպետություն-բեմական խոսք, համակարգչային գրաֆիկական ծրագրեր, մուլտիպլիկացիա, մոնտաժ, լուսանկարչություն, օպերատորական գործ, ռեժիսուրա և բեմական գործ, սոլֆեջիո, կերպարվեստ և դիզայն, խեցեգործություն, ոսկերչություն, կար և մոդելավորում, գործվածք-գորգ-կարպետագործություն, հասարակական սնունդ, համակարգիչների շահագործում, վարսավիրություն և դիմահարդարում, հրատարակչական գործ, պարտեզապուրակային գործ, այգեգործություն, ատաղձագործություն, երկրագործություն։ Սովորողի ընտրությամբ օտար լեզուն չի կարող լինել ընդհանուր բաղկացուցիչում ընտրածը: 21. Սովորողը կարող է ընտրել նաև ակումբային գործունեություն առաջարկվող ցանկից՝ «Լեզվաբանի», «Ընթերցողի», «Անգլիախոսի», «Հայրենագետ-էկոլոգ-աշխարհագետի», «Գիտակների», «Ֆիզիկոս-աստղագետի», «TV mskh», «Ռոբոտիքս», «Հոգեբանի», «Երգչախումբ», «Երաժշտական լաբորատորիա», «Անիմացիոն լաբորատորիա», «Արվեստագետի», «Լանդշաֆտային դիզայն», «Թատրոն», մարզական, ձևավորել նոր ակումբ։

Սովորողի ստեղծած այլ տեսակի արդյունքները, այդ թվում՝ 12-րդ դասարանցիների լրացուցիչ կրթության, ներկայացվում են ցուցադրություններում, ցուցահանդեսներում, ստեղծագործական հավաքներում, համերգներում, մրցումներում:

Ավագ Դպրոց․ Արև Բալջյան

Քոլեջ. Թերեզ Թումանյան

Միջին դպրոց․ Թագուհի Հմայակյան, Հասմիկ Գրիգորյան

Արևմտյան դպրոց․ Անուշ Դավթյան

Հյուսիսային դպրոց․ Տաթև Աթոյան

Հարավային դպրոց․

Ոսկեգործություն․ Դավիթ Պետրոսյան

Միջին դպրոց․ Լուսինե Բուշի տեղեկանքը

  • Խեցեգործություն, Մայր դպրոցի բրուտանոց, Մովսես Ավետիսյան, Թագուհի Հմայակյան
  • Ընտրությամբ նկարչություն՝ գունանկար, գծանկար, Կարեն Մկրտչյան, Գագիկ Չարչյան, Գեղարվեստի արվեստանոցներ
  • Ընտրությամբ քանդակ, Ալիս Գևորգյան, Գեղարվեստի արվեստանոց
  • Ընտրությամբ ոսկերչություն, Դավիթ Պողոսյան, Գեղարվեստի արվեստանոցի ոսկերչության սրահ
  • Գորգագործությունը, Հասմիկ Գրիգորյան, նախկինում Ծեսերի լաբորատորիայում, սակայն այժմ նախատեսում ենք տեղափոխել Միջին դպրոցի նկուղային հատված
  • Դիզայն-մոդելավորում-Թամար Հարությունյան, նախկինում Ծեսերի լաբորատորիայում, սակայն այժմ նախատեսում ենք տեղափոխել Միջին դպրոցի նկուղային հատված

Հյուսիսային դպրոց․ Քնարիկ Ներսիսյանի տեղեկանքը

  • Տեխնոլոգիա դասընթաց․ Հյուսիսային դպրոց-Գեղարվեստ․ ArtաՍահման արվեստանոց, դպրոցի պուրակներ, շրջակա միջավայր․Տաթև Աթոյան,
  • Դիզայների ընտրությամբ գործունեություն․ Հյուսիսային դպրոց-Գեղարվեստ․ ArtաՍահման արվեստանոց․ Տաթև Աթոյան
  • Քանդակագործի ընտրությամբ գործունեություն-Հյուսիսային դպրոց-Գեղարվեստ, Քանդակի դպրոց․ Ալիս Գևորգյան
  • Ոսկեգործ-մետաղագործի ընտրությամբ գործունեություն-Հյուսիսային դպրոց, ոսկեգործության լաբորատորիա, ձուլարան․ Դավիթ Պետրոսյան
  • Թատերական գործունեություն-Հյուսիսային դպրոց-Գեղարվեստ․ ArtաՍահման արվեստանոց, բեմահարթակ

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.