Վարչական խորհրդի նիստ․ Փետրվարի 2

  • Շինարարական-բարեկարգման 2021թ. փետրվարի աշխատանքներ․

Հյուսիսային դպրոցում ավարտում ենք Թվային արվեստի լաբորատորիայի հարդարման, հատակի լաքապատման աշխատանքները։

Նախատեսում ենք, տանիքների՝ ձեղնահարկի նորոգման փուլային աշխատանք։

  • Ուսումնական երկրորդ շրջանում սովորողի աշխատանքի գնահատման, ամփոփման մասին դպրոցների, քոլեջի ղեկավարների հաղորդումը

Ուսումնական երկրորդ շրջանի ամփոփում

 Ճամբարում գնահատումը իրականացնում ենք դասավանդողի, սովորողի շաբաթվա բլոգային ամփոփմամբ, ապա այն կամբողջանա ընդգրկելով ամբողջ հունվարի հաշվետվությունը։ Գնահատումը կընդգրկի սովորողի մասնակցությունը՝ ստուգատեսներին, ճամփորդություններին, կլոր սեղան հանդիպումներին, վարպետության դասերին, համագործակցային, սովորող-սովորեցնող, հոգատարություն, ուսումնաարտադրական նախագծերին, ցուցահանդեսներին, փառատոններին։ Մատենավարություն բաժնում կգրանցվի վերը նշվածին սովորողի մասնակցության ցուցանիշները, ճամբարի վերջում  ջոկատավարների կողմից  կլրացվի ամփոփաթերթը։  Ճամբարը գնահատումը կլինի առանց գնահատանիշի։

Գնահատումը՝

1-3-րդ դասարաններ՝ աճի բնութագրեր

Դասվար, դասավանդողների հաշվետվություններ

4-5-րդ դասարաներ

Ջոկատների ղեկավարների մշակած ձևաթղթի համաձայն սովորողը լրացնում է իր մասնակցությունը՝

  • ստուգատեսներին
  • վարպետության դասերին, հանդիպումներին, հավաքներին
  • հաշվետու համերգներին
  • փառատոններին
  • սովորող սովորեցնող նախագծերին
  • ցուցահանդես-վաճառքին/Հոգատարություն/
  • սովորողների առաջարկած-իրականացրած նախագծերին
  • ճամփորդություններին
  • համագործակցային նախագծերին
  • ուսումնարտադրական գործունեությանը
  • Ստուգատեսների պատասխանատուները հրապարակել են շաբաթվա հաշվետվությունները, շաբաթվա նախագծերն ու օրացույցը հրապարակվել է ենթակայքում
  • Մասնակցության հաշվառումը

1. Մասնակցություն Դիջիթեք 2020-ին՝  28 սովորող

2. Բնագիտական ստուգատես՝ 47 սովորող

3. Մարզական ստուգատես (ճամփորդություն Ապարանի ջրամբար, Գեղասահքի դպրոց, Ջրագնդակ կրթահամալիրի լողավազանում, Հեծանվային ստուգատես)՝ 86 սովորող

4. Մասնակցություն ուսումնական ճամփորդություններին՝ 74 սովորող5. Մասնակցություն բազմօրյա ճամփորդություններին՝ 22 սովորող

Ֆլեշմոբեր՝Մասնակցություն շախմատի հունվարյան ֆլեշմոբին-19 սովորողՄասնակցություն մաթեմատիկական ֆլեշմոբին-54 սովորողՄասնակցություն ռուսերենի ֆլեշմոբին— 35 սովորողՄասնակցություն անգլերենի հունվարյան ֆլեշմոբին— 34 սովորողՄասնակցություն բնագիտության հունվարյան ֆլեշմոբին-41 սովորողՄասնակցություն մայրենիի հունվարյան ֆլեշմոբին -52 սովորող

Առաջին շաբաթվա ամփոփում

Երկրորդ շաբաթվա նախագծային գործունեություն․ Հունվարի 18-22

Երկրորդ շաբաթվա ամփոփում

Երրորդ շաբաթվա ամփոփում

  • 4-5-րդ դասարանում մհանրակրթական ֆիզկուլտուրայի կազմակերպումը, մարզադահլիճների ծանրաբեռնվածությունը։

Հյուսիսային դպրոցում մարմնակարթությունը կազմակեպրվում է 4-5-րդ դասարանի կազմակերպիչ՝ Ռիմա Քեքեջյանի, երկարացված օրվա կազմակերպիչ՝ Սուսաննա Պետրոսյանի միջոցով, Ռոբերտ Խաչատրյանի մենթորությամբ։ Նման կազմակերպումը, մարզիկի ներգրավումը լավագույն տարբերակն էր․ գործնականում կազմակերպիչը յուրացնում էր մարմնակրթության կազմակերպման մեթոդները, տեխնիկաներ, հմտություններ։

Հյուսիսային դպրոցում ոչ միայն մարզադահլիճը, այլ նաև տանիքները, հարակից շենքերի մարզահրապարակները ծառայում են մարմնակրթության կազմակերպման համար։ Հանդերձարաններն ունեն կախիչների համալրման կարիք։

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.