Պարտիզապուրակային աշխատանքների կազմակերպումը Հյուսիսում

Հյուսիսային դպրոցում պարտիզապուրակային աշխատանքները ամեն օր սկսվում է հերթապահությունից՝ միջավայրի խնամք: Խնամքի աշխատանքներին մասնակցում են երկու դասավանդող և սովորողների փոքր խումբ: Եղանակի փոփոխությամբ աշխատանքների բնույթը փոխվում է: Հիմա տարածքից աղբն է մաքրվում/պլաստիկի, մոմլաթի,ծխախոտի տուփերից, այլ…/, ավելի ուշ դրան կգումարվի տերևների մաքրում, ապա ձյունը:

Պարտիզապուրակային աշխատանքները ներառված են տեխնոլոգիայի, բնագիտության, Ես և շրջակա աշխարհի, պարտիզպանի ընտրությամբ գործունեության, երկարացված օրվա ճամբարային կազմակերպման մեջ:

Հյուսիսային դպրոցում դեռ 2019-2020-ին ունեինք «Երկրագործությունը որպես ուղիղ ճանապարհ» շուրջտարյա նախագիծ: Ունենալով շոշափելի արդյունքներ/Սիենայի պուրակ, տրավերտինե ճեմուղիներ, ծաղկոցներ, տնկարաններ/, այս տարի նախագիծը կրկին ներառել ենք Հյուսիսային դպրոցի օրացույցում: Երկրագործական, պարտիզապուրակային աշխատանքները կատարում են/5-7 հոգանոց խմբերով/, դասվարի, բնագետ ուսուցչի, կազմակերպիչների, դպրոցի տեխնոլոգի և այգեպանի համագործակցությամբ:

Լինելով «Միջավայր, փոխազդեցություններ» երևանյան փառատոնային հարթակում, կազմել ենք նախագծային աշխատանքի համապատասխան ուղղություններ: Որպես առաջին քայլ սկսել ենք ճեմուղիների սերմնացանի, անցումների, խաղողի թառմաների լրացման աշխատանքները: Նախագծերը քննարկվել են Կրթական պարտեզ նախագծի համակարգող՝ Էդմոնդ Փաշինյանի, խաղողի գինու դպրոցի ղեկավար՝ Արտակ Ռշտունու հետ: Բերվել է էսքիզի, հայտի:

Տեղեկանք Հյուսիսում երկրագործական աշխատանքների դիտարկումից

Պայմանավորվածություններ

  1. Տրավերտինե ուղիների նորոգում

       2. Խաղողի թառմայի համալրում հարավային լանջին              3.Սերմնացանով կանաչ գոտիների ավելացում. նախակրթարանի մուտք,             հյուսիս-արևմտյան, հարավ-արևելյան գոտիներ      4. Երաժշտության ակումբի մուտքերին ծաղկոցների ավելացում,                       սիզախոտով համալրում       5. Սիենայի պուրակի արևմտյան մուտքը աջ և ձախ կողմերից խաղողի տնկիներով համալրել, տրավերտինով եզրագծել, սիզախոտի շերտով համալրել      6. Սիենայի պուրակում առուների հոսքը կարգավորել, ուղիները որոշել     7. Մագլցող բույսերի, ծաղիկների հիմքերը, հողային շերտը պարարտացնել և համապատասխան մետաղալարերով և ուղղություններով կարգավորել շենքի ճակատային հատվածում8. Նախակրթարանի արևմտյան կողմում  մագլցող բույսերը և խաղողը անջատել, կարգավորել9. Դպրոցի արևմտյան մուտքի հատվածում ջրհորդանների հոսքը, ուղղությունները վերանայել, փոխել 10. Ջրհորդանները՝ որպես մագլցող բույսերի  հենարան, դիտարկել, օգտագործել 

Հ.Գ. շնորհակալ եմ  շրջայցով քննարկումը օգտակար էր: Լծված ենք ի գործ:

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.