Բլոգային ուսուցման յուրացումը, գործածումը, բլոգներին ներկայացվող պահանջների քննարկումը ընտանիքներում.
Կրթական ծրագրերի ելքի-մուտքի ստուգատեսները՝ 3-րդ, 5-րդ դասարանցիների անհատական հմտությունների-կարողությունների ներկայացում
- «Դիտարկում եմ դասընկերոջս բլոգը»․3-1 դասարան
- Ես փոխանցում եմ մեդիահմտություն․ 3-2 դասարան
- «Սովորողի բլոգը» նախագիծ: Արդյունքներ.4-5-րդ դասարաններ․ Քրիստինե Շահբազյան
- «Ես պատրաստ եմ»․ Մելանյա Քեքեջյան․ Սովորող-սովորեցնող․5-րդ դասարան
- Առաջարկում է 5-րդ դասարանի սովորող Ինա Ջաբուրյանը․5-րդ դասարան
- Սովորողների բլոգների ուսումնասիրություն. Սուսաննա Պետրոսյանի հաղորդումը
- Սովորողների բլոգների դիտարկում․ Անժելա Բլեյան
2-4 տարեկանների
6 տարեկաններ
1-3-րդ դասարանների
- Կարինե Մամիկոնյան
- Ազնիվ Մանուկյան
- Դիանա Գևորգյան
- Լենա Վարդանյան
- Կարինե Խառատյան
- Մարինե Մխիթարյան
- Մանուշակ Աբրահամյան
- Проект «История одной фотографии»․ Լուսինե Լալազարյան
- Տաթև Մանվելյան/երաժշտություն/
- Անուշ Թորոսյան/ուսուցչի օգնական/
- Ալիս Գևորգյան/քանդակ/
4-5-րդ դասարաններ
- Ընտանեկան ռիթմիկ նվագախումբ նախագիծ․ Հասմիկ Մաթրոսյան
- Ամփոփում է Հայկուհի Հովհաննիսյանը
- Զատկական տոները և մաթեմատիական-նախագիծ․ Հասմիկ Իսրայելյան
- Օգտակար և բուժիչ բույսեր իմ պատշգամբում,Բնագիտական փորձերի ուսումնասիրում, ․ Անժելա Բլեյան
- Չբացահայտված Հայաստան, Մի նկարի պատմություն, Կորիզ․ Մարինե Մխիթարյան/հայրենագիտություն/
- Գայանե Սարգսյան/հայրենագիտություն/
- Տաթև Աթոյան/տեխնոլոգիա/
- Սուսաննա Պետրոսյան/մարմնամարզություն/