Ուսուցման երրորդ շրջան․ Թատրոնի ընտրությամբ գործունեություն

Պարը ունի հոգեթերապևտիկ նշանակություն: Այն մղումները որոնք արթնանում են պարի ժամանակ հիմնականում անգիտակցական են, դրանք ճնշված են և չեն դրսևորվում առորյա կյանքում հասարակական նորմերի ազդեցությամբ: Պարը ոչ խոսքային հաղորդակցման միջոց է: Ռիթմիկ շարժումների միջոցով սովորողը զգում է, ընկալում է իր մարմինը, սկսում է հասկանալ մարմնի լեզուն: Աշխատանքի գլխավոր տարրերից մեկը մկաններն ազատելու ընթացքն է: Խոսքը ներքին տեխնիկայի կամ, ավելի ճիշտ, հոգետեխնիկայի մասին: Ջղակծկումներն ու մարմնի պրկումները չարիք են ստեղծագործական պրոցեսի համար: Հարմոնիկ պլաստիկայի միջոցով սովորողը ձեռք է բերում սեփական մարմնի զգացողությունը թելադրելու վիճակ:

Արդյունքում՝ գեղեցիկ կեցվածք, , գեղագիտություն, պլաստիկա։

Զարգացնել սովորողի մոտ`

  • Գեղագիտություն
  • Մարմնի կարողություններ
  • Դինամիկա
  • Պլաստիկա
  • Տեմպոռիթմ
  • Մկաների ազատություն
  • Կեցվածք
  • Կազմավորվող շարժումներ
  • Սահուն շարժումներ
  • Ճառագող շարժումներ
  • Թեթևություն
  • Ձև
  • Ամբողջության զգացողություն
  • Ճաշակ
  • Գեղեցկություն

Պարապմունքները վարում է՝ Անաստասիա Սիդորանը

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.