Պարը ունի հոգեթերապևտիկ նշանակություն: Այն մղումները որոնք արթնանում են պարի ժամանակ հիմնականում անգիտակցական են, դրանք ճնշված են և չեն դրսևորվում առորյա կյանքում հասարակական նորմերի ազդեցությամբ: Պարը ոչ խոսքային հաղորդակցման միջոց է: Ռիթմիկ շարժումների միջոցով սովորողը զգում է, ընկալում է իր մարմինը, սկսում է հասկանալ մարմնի լեզուն: Աշխատանքի գլխավոր տարրերից մեկը մկաններն ազատելու ընթացքն է: Խոսքը ներքին տեխնիկայի կամ, ավելի ճիշտ, հոգետեխնիկայի մասին: Ջղակծկումներն ու մարմնի պրկումները չարիք են ստեղծագործական պրոցեսի համար: Հարմոնիկ պլաստիկայի միջոցով սովորողը ձեռք է բերում սեփական մարմնի զգացողությունը թելադրելու վիճակ:
Արդյունքում՝ գեղեցիկ կեցվածք, , գեղագիտություն, պլաստիկա։
Զարգացնել սովորողի մոտ`
- Գեղագիտություն
- Մարմնի կարողություններ
- Դինամիկա
- Պլաստիկա
- Տեմպոռիթմ
- Մկաների ազատություն
- Կեցվածք
- Կազմավորվող շարժումներ
- Սահուն շարժումներ
- Ճառագող շարժումներ
- Թեթևություն
- Ձև
- Ամբողջության զգացողություն
- Ճաշակ
- Գեղեցկություն
Պարապմունքները վարում է՝ Անաստասիա Սիդորանը