Շաբաթվա քրոնիկոն․ Հունվարի 14-18-ը

Հայկ Համբարձումյանը Հարթակ ակումբում՝


Զրույց․ Հայկ Համբարձումյան և Աշոտ Բլեյան՝


Ջրվեժ․ Ձմեռային խաղեր 2019

Քանդակի արվեստանոցի ճամբարային առօրյայից

Արտ ատելյե+ֆիլմի քննարկում

Հունվարյան ճամբար. Շաբաթվա Քրոնիկոն#2

Բանավոր պատումի արագացված դասընթացի ծրագիր՝

Գայանե Շագոյան «Բանավոր պատմություն՝ տեսություն և կիրառությունը դպրոցում» և Սաթենիկ Մկրտչյան «Բանավոր պատմությունը դպրոցում։ Մարդկանց պատմությունների սիստեմավորված գրանցում իրենց իսկ փորձառությունների մասին»՝

Լուսինե Խառատյան. Ինչպես կազմել հետազոտական նախագիծ ՝

1-ին դասարանցի Ալենն է… Նեղացել էր դասընկերոջից, հրաժարվում էր ճաշել և կար որոշում՝ այլևս չի հաճախելու դպրոց։
Երկար համոզելուց հետո որոշեց ինձ հետ ճամփորդել դպրոցով, ապա գտանք հանգրվան « Հարթակ» ակումբում ու սկսեցինք զրուցել։
Զրուցեցինք տարբեր բաների մասին՝ ի՞նչ է սիրում Ալենը, ի՞նչ չի սիրում, ընկերներ ունի-չունի, ընտանիքում ո՞վ կա, ո՞վ չկա, և այդ շարքից լիքը բան։
Պարզվեց, որ Ալենը ունի 9 քույր ու եղբայր, բայց «двоюродный» , սիրում է բակում խաղալ, շուտով պետք է հայրիկը սեփական տուն կառուցի և, որ պաշտպանում է իր հավատարիմ ընկերոջը՝ Տիգրանին ու միշտ նրան հեքիաթ է պատմում, իսկ հեքիաթներն էլ հորինում է հենց ինքը։
Երկար բանակցելուց հետո Ալենը որոշեց, որ կմոռանա նեղացվածությունը և ումից որ նեղացել էր/անունը չեմ նշում/, նվիրեց այս հեքիաթը։
#Դիջինվեր
#Չենքնեղանում

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.