Ուրիշ քաղաք, քաղաքի ներսում․ Թակոց/նոր փուլ

Պատանիները/սովորողները/ կրթամշակութային թատերական պերֆորմանսով, ինտալացիա-ակցիայով դուրս կգան ի պաշտպանություն ամեն օր քիչ-քիչ մեռնող քաղաքային հուշարձանների:

Երևանում հին ժողովրդական տները, որոնք դեռ 1980-ականներին հաշվառված էին պետական ցուցակներում՝ որպես հուշարձաններ, 1990-ականներից հետո դրանց կարգավիճակը փոխվեց. Հանրության մեջ շրջանառության մեջ մտավ «գերակա շահ» եզրույթը…ամեն օր ավելի քիչ է մնում  փոքրիկ Երևանի միջուկից։

Արգամ Այվազյան/պատմաբան, նախիջևանագետ/

Նախագիծը իր կրթամշակութային բաղադրիչով այդ կտորները կօգտագործի որպես ամբիոն-հարթակներ և կապրեցնի, կընդգծի նրանց լինելիության, հատուկ պահպանման կարևորությունը «Թակոց»-ով որպես խաչմերուկ անցյալի՝ ու ներկայի միջև։

Շարունակական նախագծի հեղինակ` Քնարիկ Ներսիսյան

Մասնակիցներ` Թատրոնի լաբորատորիայի սովորողներ

Նախագծի շրջանակում՝ բարդույթներից ազատագրում՝ «ես»-ը որպես իմպրովիզատոր, ինքնուրույն սցենարական հմտությունների կիրառման հնարավորություն, ստեղծական մտքի զարգացում, երևակայելու, խաղի միջոցով զգայական դաշտի ներկայացում, բեմական պայմանական սահմանների ջնջում, կենտրոնում լինելու, որպես քաղաքացի ներկայանալու խիզախություն, հմտություն։

Խնդիրները՝ Կրթամշակութային, հասարակական գիտակցության ձևավորում
Ասելիքի ինքնատիպ ներկայացում։

Ընթացքը՝
Վայրի ընտրություն. Բուզանդ, Կողբացի, Արամի, Հանրապետության փողոցներ։

  • Սյուժեի ընտրություն. Ստեղծում, մշակում, աշխատանք երևակայության, պատկերացման վրա, առաջադրանքներ, քայլք, տեղում զրույցներ, փորձեր։
  • Տեքստի վրա աշխատանք
  • Ձայնի, շարժումի հղկում
  • Միզանսցենաների կառուցում.
  • Փորձեր
  • Նկարչական ձևավորում. Հագուստի ընտրություն
  • Երաժշտական ձևավորում

Ակնկալվող արդյունքներ

Աշխատակարգ
Փուլ 1
Նախագծի մեկնարկ՝
Նյութերի, հատվածների,  ընտրություն
Փուլ 2

Աշխատանք տեքստերի հետ՝տառերի, բառերի, նախադասությունների ճիշտ արտասանություն
կետադրությունը խոսքում
խոսքի տակտերը
տրամբանական, հոգեբանական դադարները խոսքում
տեքստերի յուրացում
Փուլ 3

Բեմադրում՝

  • Ներկայացման բակի, մուտքի տարածքի ընտրություն
  • Փորձել երևակայությամբ
  • Գործողություն
  • Խոսքի և շարժման ներդաշնակություն
  • Ներկայացման ոճի ընտրություն
  • Երաժշտության և բեմական ձևավորման լուծումներ
  • Բեմական հանդերձանքի ընտրություն

Թատերական կոմպոզիցիայի համար անհրաժեշտ նյութեր՝

Հայելիներ, կծիկ թելեր, զանգեր, շրջանակներ։

Փոքրիկ ուսումնական, ստեղծական աշխատանքով, որպես քաղաքացիական նախաձեռնություն, որպե «sos» ներդնում անել ոչնչացող քաղաք-հուշարձանի համար:

Արդյունքներ՝

Երևան 2800

Թակոցը Արամի 29 և Արամի 23 հասցեներում

Ուրիշ քաղաք քաղաքի ներսում. Թակոց#1

Ուրիշ քաղաք քաղաքի ներսում. Թակոց. Կոնդ/լուսանկարներ/

Երևան 2800. Կոնդ: Թակոց

Թակոց. Ամեն ինչ այնքան ծորուն է, երբ կարոտում ես. Ռոք-ֆոլկ բենդ. Կայծեր

Գտնված Երազ….Կոնդ

Երևան 2800. Փախչող քաղաքը

Ուրիշ քաղաք, քաղաքի ներսում․ Հին Ավան, Գետառ

«Հին Երևան» նախագիծՃ

Ճարտարապետ Արշավիր Աղեկյանը Հարթակ Գեղարվեստում

Գրականություն՝

«Պետական կարիքների» զոհեր. Բիզնեսի ախորժակը խժռում է երեւանցիների ճակատագրերը

ИСТОРИКО-КУЛЬТУРНЫЙ ПОТЕНЦИАЛ РАЙОНА КОНД В КОНТЕКСТЕ СОЦИАЛЬНО-ЭКОНОМИЧЕСКИХ И ГРАДОСТРОИТЕЛЬНЫХ ИЗМЕНЕНИЙ

Կոնդ․ Սահակ Մելիք-Աղամալյան, Խաչատուր Աբովյան

Երեւանը վերակառուցվում է անհատ-ներդրողի ճաշակով/2006թ/

Թամանյանի հատակագիծը ձգվում էր դեպի Արարատ

Չկառուցված Երեւան՝ Հյուսիսային պողոտա2014թ

ԵՐԵՒԱՆԻ ԿԵՆՏՐՈՆԻՆ ՆՈՐ ՓՈՂՈՑՆԵՐ ԵՆ ՊԵՏՔ2007թ

Հյուսիսային պողոտա /դիտարկումներ Ալ. Թամանյանի քաղաքաշինական ծրագրերի վերաբերյալ/2007-2010/

Հյուսիսային պողոտայի մենտալ կերպարը Երևան քաղաքի ամբողջական կերպարի համատեքստում

Անեծքի վրա սարքված շինություն

Երևանի Գլխավոր պողոտան 1980-ականներին

ԳԼԽԱՎՈՐ ՊՈՂՈՏԱՆ ՈՐՊԵՍ ՇԱՐՈՒՆԱԿԱԿԱՆ ԿԱՆԱՉ ՕԱԶԻՍ

Ի՞նչ կլինի Ազգային պատկերասրահի ճակատագիրը, եթե …

Advertisements

2 thoughts on “Ուրիշ քաղաք, քաղաքի ներսում․ Թակոց/նոր փուլ

  1. Ծանուցում՝ Մանկավարժական ակումբ: 12.02.2019 | Մանկավարժության կենտրոն

  2. Ծանուցում՝ Մասնաժողովին ներկայացվող հարցեր | Մարիետ Սիմոնյան

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s